پترو پاریز سبز البرز

پتروپاریز سبز البرز در نمایشگاه‌‌های نهاده های کشاورزی 1402

پتروپاریز سبز البرز واردکننده و توزیع‌کننده بهترین نهاده های کشاورزی کلاس جهانی و همچنین تولیدکننده محصولاتی تحت لاینسس با کیفیت بالا می‌باشد.

این شرکت در سال جاری در نمایشگاه‌های تخصصی نهاده‌های کشاورزی که در شهرستان فیض‌آباد و گرگان برگزار شد، شرکت نمود.

پتروپاریز سبز البرز در جشنواره ملی پسته‌ فیض آباد

دومین جشنواره ملی پسته‌ فیض آباد (مروارید کویر) باحضور جمعی از مسؤلان وزارت جهاد کشاورزی و فعالان حوزه کشاورزی در شهرستان فیض آباد خراسان رضوی برگزار شد.

در این جشنواره معاونت امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، رئیس سازمان بورس کالا، رئیس سازمان حفظ نباتات کشور، فعالان حوزه کشاورزی از استان‌های فارس، کرمان، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی حضور داشتند.

همچنین جمعی از مسؤلین، رئیس جهاد کشاورزی ،فرمانداران استان خراسان رضوی، نماینده مردم ، تربت حیدریه و زاوه در مجلس شورای اسلامی و کشاورزان این شهرستان شرکت کردند.

این شرکت از برند سوپرمکس خود در این جشنواره که دومین جشنواره ملی پسته بود، رونمایی کرد.

در این جشنواره، باغداران، اساتید، دانشجویان و مسؤلان استانی و کشوری از غرفه سوپرمکس و محصولات آن بازدید کردند.

همچنین در این نمایشگاه، کارشناسان و نمایند‌گان، آخرین دستاوردهای علمی خود را که حاصل سال‌ها کار میدانی در عرصه کشاورزی و بالاخص درختان پسته را در اختیار عموم شرکت‌کنندگان قرار دادند.

این دستاوردها در زمینه مدیریت تغذیه صحیح و اصولی درختان پسته فیض آباد، کنترل آفات و بیماری‌ها و تقویم غذایی پسته با محصولات سوپرمکس بود.

پتروپاریز-کشاورزی-مه‌ولات-پسته

جهت مطالعه جزئیات بیشتر از دومین جشنواره ملی پسته‌ فیض آباد  کلیک نمایید.

 نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی گلستان

دهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی (بذر، کود و سم) در تاریخ 25 الی 28 مهرماه در شهر گرگان برگزار شد و شرکت پتروپاریز سبز البرز از زیرمجموعه‌های هلدینگ پاریز در این نمایشگاه شرکت نمود.

همزمان بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت دام و طیور (شیلات، آبزیان و صنایع وابسته)و ششمین نمایشگاه تخصصی ادوات باغبانی/گلخانه/ماشین‌ها و صنایع وابسته برگزار شدند.

این شرکت در این نمایشگاه از برندهای سوپرمکس، پرونایس، مونتانا، هیومیک‌تاپ، یوروگرین و گرونبرگ خود رونمایی کرد.

در این نمایشگاه کشاورزان، اساتید، دانشجویان، مسؤلان استانی، نخبگان بخش کشاورزی و عموم مردم از محصولات این شرکت بازدید کردند و به بحث و گفتگو با کارشناسان پرداختند.

پتروپاریز سبز البرز

جهت مطالعه جزئیات بیشتر از دهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی (بذر، کود و سم) کلیک نمایید.

کارشناسان و مدیران فنی و فروش شرکت پتروپاریز سبز البرز ، تجارب علمی و تحقیقاتی خود در عرضه کشاورزی را با کشاورزان، دانشجویان، اساتید و عموم مردم به اشتراک گذاشتند.

رونمایی از بهترین محصولات (کود) کلاس جهانی، رفع نیازهای کشاورزان و کمک به آن‌ها در راستای مدیریت بهتر تغذیه‌ گیاهان و کنترل بیماری‌ها و آفات مزارع از اهداف این شرکت بود.

جهت مشاهده کلیه اخبار هلدینگ پاریز کلیک نمایید.

فهرست مطالب

اخبار اخیر هلدینگ پاریز