همایش ارمنستان

همایش در مسیر صادرات دانش بنیان ( ارمنستان ) 1402

به مناسبت 29 مهر، روز ملی صادرات، همایش «در مسیر صادرات دانش‌بنیان» جهت آشنایی شرکت های دانش بنیان با بازار ارمنستان برگزار شد.

این همایش از امروز یکشنبه ۳۰ مهر به مدت دو روز به صورت حضوری و مجازی آغاز شد. شرکت پتروپاریز سبز البرز در این همایش حضور پیدا کرد.

روز نخست این همایش به صورت همزمان با چهل و نهمین رویداد «یکشنبه‌های صادراتی» و پذیرش هیئت تجاری و فناوری از کشور ارمنستان در حوزه کشاورزی برگزار شد. علاوه بر معرفی و آشنایی شرکت‌های دانش‌بنیان با بازار ارمنستان، نماینده رییس اتحادیه کشاورزی این کشور در همایش «در مسیر صادرات دانش‌بنیان» سخنرانی کرد.

این همایش به همت صندوق نوآوری و شکوفایی، مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگذار شد.

همچنین نمایشگاهی با حضور ۲۶ شرکت دانش‌بنیان در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برپا شده است تا هیئت تجاری ارمنستان از نزدیک با دستاوردها و توانمندی‌های دانش‌بنیان‌های ایرانی در حوزه کشاورزی آشنا شود.

بدین صورت زمینه همکاری مشترک و صادرات محصولات دانش‌بنیان ایرانی به این کشور مورد بررسی قرار گیرد. 

جهت مشاهده لینک همایش و دریافت اطلاعات بیشتر کلیک نمایید

نشست ها در روز نخست همایش «در مسیر صادرات دانش‌بنیان»

. نشست «انتقال تجربه ورود شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق به بازارهای بین‌المللی» با حضور دکتر مهدی متقیان، دکتر فائقه اسلامی‌پور و دکتر مهرداد عالی‌پور برگذار شد.

نشست دوم با عنوان «اصول و فنون مذاکره» با سخنرانی مهندس محمد گیوکی برگزارد شد.

سومین نشست این همایش در روز نخست با عنوان «آشنایی با نقش طراحی صنعتی در تکمیل زنجیره ارزش جهان» با سخنرانی دکتر مصطفی توحیدی فر برگذار شد.

حضور شرکت پتروپاریز در همایش مسیر صادرات دانش بنیان

تیم بازرگانی پتروپاریز سبز البرز

تیم بازرگانی شرکت پتروپاریز سبز البرز با حضور در همایش «در مسیر صادرات دانش‌بنیان» توانست مذاکرات خوبی را جهت توسعه روابط گسترده و صادرات با ارمنستان داشته باشد.

جهت مشاهده دیگر خبرهای شرکت پتروپاریز سبز البرز کلیک نمایید.

فهرست مطالب

اخبار اخیر هلدینگ پاریز