ارتقا شرکت دانش بنیان پتروپاریز سبز البرز

ارتقا رتبه شرکت دانش بنیان پتروپاریز سبز البرز به رتبه نوآور مرداد 1402

شرکت پتروپاریز سبز البرز  از سال 1401 در میان شرکت های دانش بنیان نزد معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفته بود.  در مرداد ماه 1402 پس از بررسی و ارزیابی های مجدد کارگذاری و تاییدیه توسط شورای تولیدات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رتبه شرکت پتروپاریز سبز البرز از نوپا به حالت نوآور ارتقا یافت.

آخرین تغییرات در اساسنامه شرکت های دانش بنیان

طبق اخرین تغییرات در آیین نامه رتبه بندی،  این شرکت ها به سه دسته زیر رتبه بندی می شوند.

  1. نوپا
  2. نوآور
  3. فناور
نمودار شرکت های دانش بنیان

با توجه به نمودارهای فوق مشاهده میشود که شرکت پتروپاریز سبز البرز در میان شرکت های نوآور که  20% از کل این شرکت ها را شامل می شود،  قرار گرفته است.

تعریف شرکت های دانش بنیان

نوپا

این شرکت‌ها به تازگی فعالیت خود را شروع کرده‌اند و دستاورد مالی نداشته‌اند. به عبارتی درآمدی در اظهارنامه مالیاتی سال گذشته خود ندارند.

نوآور

 این شرکت‌ها از نظر کسب‌وکار اقتصادی، به بلوغ و رشد کافی دست پیدا کرده‌اند. همچنین سالانه میزان فروش قابل توجهی نسبت به شرکت‌های نوپا دارند.

فناور

آخرین دسته از انواع شرکت دانش بنیان بر اساس تغییرات جدید در دسته‌بندی، شرکت‌های فناور است. در این شرکت‌ها افراد بیشتر روی اقتصاد دانش بنیان تمرکز دارند و  از نظر کسب‌و‌کار، کاملا به تکامل و بلوغ کافی رسیده‌اند.

نمودار شرکت های دانش بنیان بر اساس حوزه فناوری

شما میتوانید دسته بندی شرکت های دانش بنیان را براساس حوزه فناوری در نمودار زیر مشاهده نمایید.

حوزه تخصص شرکت های دانش بنیان

شرکت پتروپاریز سبز البرز در سال گذشته با توجه به تلاش همکاران و به لطف خداوند متعال توانست رتبه خود را در میان شرکت های دانش بنیان ارتقا بخشد که انشالله در سال های آینده با ادامه مسیر کنونی و تلاش همکاران به رتبه  فناور  نائل شویم.

روابط عمومی هلدینگ پاریز ، ضمن تشکر ویژه از تمامی کسانی که جهت دستیابی به این مهم، تلاش و حمایت های ویژه کردند ، بسیار سپاسگذار و قدردان است.

مشاهده تاییدیه گواهی شرکت

میتوانید از لینک زیر تصویر تاییدیه گواهی شرکت پتروپاریز البرز را مشاهده بفرمایید.

فهرست مطالب

اخبار اخیر هلدینگ پاریز